Vallen en Opstaan - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Jannicke - WaarBenJij.nu Vallen en Opstaan - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Jannicke - WaarBenJij.nu

Vallen en Opstaan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jannicke

20 December 2011 | Nederland, Heerenveen

Heel veel mensen weten het al maar afgelopen periode was voor mij een periode met vallen en opstaan. Deze zomer/herfst ben ik vele teleurstellingen tegen gekomen. Na alle teleurstellingen kon je mij van de grond vegen. Inmiddels ben ik weer de oude ik !

Afgelopen mei ben ik verhuisd naar Heerenveen met de intentie om met de juiste begeleiding en trainingsmaatjes fysiek goed de bobsleewinter in te gaan. Naast de trainingen zou ik in de zomer beginnen met mijn stage waardoor ik vanaf oktober 15 weken vrij zou zijn voor het bobben. Helaas bracht het een hele andere winterperiode dan dat ik had gehoopt en verwacht. Vanwege verschillende problemen, conflicten binnen het team, coach en bond heb ik besloten om dit seizoen sowieso niet meer in actie te komen met de bobslee, over mijn toekomst in bobslee doe ik nog geen uitspraken. Het was een moeilijke periode, met pijnlijke keuzes, veel discrepantie tussen gevoel en verstand, uiteindelijk toch knopen doorgehakt.

Ik zal mijn ogen momenteel richten op mijn studie zodat ik die in april kan afsluiten. Daarnaast heb ik even een nieuwe uitdaging gevonden en dat is rugby. Ik heb een aantal trainingen meegedaan en afgelopen zondag mijn debuut gemaakt, en dat ging hartstikke goed.
Verder zal ik 1feb weer verhuizen naar Groningen om daar het SPORT en STUDIE leventje weer op te pakken. En ook vooral mijn sociale leven.

Hierbij wil ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken die mij hebben gesteund afgelopen weken! Verder wens ik iedereen alvast fijne feestdagen en een heel gelukkig nieuwjaar.

liefs jannicke

  • 20 December 2011 - 13:56

    Pap:

    Ik ben en blijf trots op je Jannicke, heel knap wat jij het afgelopen jaar allemaal hebt meegemaakt en hoe jij je daar doorheen hebt geslagen. Ik ben blij dat je terug komt naar Groningen en daar met opgeheven hoofd de toekomst weer tegemoet ziet. Heel veel succes en wie weet??????????????
    groet en xxxx pap.

  • 20 December 2011 - 16:01

    Nienke:

    Jee, wat een verhaal! Veel succes, en de einde van je studie komt nu wel lekker dichtbij!!

    Liefs.

  • 21 December 2011 - 20:01

    Hanneke :

    Hoi,
    Jammer dat je planning niet loopt zo als je had gewild. En niet door jou of blessures maar omstandigheden.
    Goed dat je studie nog hebt en die mooi af kunt maken.

    Xxxx toppertje je komt er wel.

    Hanneke

  • 01 Januari 2012 - 21:34

    Jan En Anja Kamphuis:

    Hoi lieve Jannicke,

    Wij lezen en hoorden tijdens Kerst over al je beslissingen. Wij wensen je alle goeds en bedanken je voor alles wat je tot nu toe voor Esje hebt betekent!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerenveen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2012

Sport een zegen voor lijf en leden?

07 Mei 2012

Omhoog klauteren en weer door gaan

20 December 2011

Vallen en Opstaan

26 Maart 2011

Politie op je hielen

16 Maart 2011

Lake Placid
Jannicke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 93737

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: