Politie op je hielen - Reisverslag uit Montréal, Canada van Jannicke - WaarBenJij.nu Politie op je hielen - Reisverslag uit Montréal, Canada van Jannicke - WaarBenJij.nu

Politie op je hielen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jannicke

26 Maart 2011 | Canada, Montréal

Momenteel zit ik op airport montreal en moet ik nog twee uur wachten voordat mijn vlucht gaat. Seizoen is voorbij en vele vraagtekens over het volgende seizoen eruit ziet.

In ieder geval goed nieuws vanaf hier. Ik heb afgelopen 10dagen, Esme en Sarah kunnen helpen en daarnaast heb ik zelf kunnen sturen in Lake Placid. Ik kwam een amerikaanse tegen die het avontuur wel met mij durfde aangaan! Achteraf was de uitdaging om bij haar achterin te zitten groter, ze was namelijk nogal iemand zonder gevoel voor het bobben en daardoor heel wat tikken gehad. Des al niet te min heeft ze mij maar 1x gecrasht en ik haar ook. Dus daarmee zitten we op 1 lijn!
Ik heb een super tijd gehad en vind het dan ook erg jammer dat het er nu op zit. Esme heeft haar seizoen ook super goed afgesloten met super snelle goede tijden. We gaan dus met een goed gevoel naar huis.

Heb hier nog een boete van 300 dollar ontweken. Ik reed naar de baan toe, waren er ineens zwaailichten achter me… OEPS POLITIE… uuh ja ik wist wel dat ik iets te hard reed. Maarja politie met zwaailichten wat nu? Aan de weg kon ik voor mijn gevoel niet stoppen en ik wachtte op een parkeerplaats, maar die kwam niet… OEPS VERSTERKING…. Damn ineens 2 agenten achter me aan… Toch maar langs de kant gezet.

Bang?? Neee maar wel spannend! Eerste vraag, zag je mijn zwaailichten niet??
Hahah ik ben niet blind!!! Tuurlijk had ik ze gezien, kon alleen niet stoppen, je weet maar nooit met andere mensen die deelnemen aan het verkeer!
‘Zo werkt het niet dame! Mag ik je rijbewijs zien?’ ‘Ja, maar die heb ik niet mee’ ‘Je paspoort dan? ‘Uuh nee maar wel mijn hotelpas met mijn naam en kamernummer dan kan ik later mijn passen laten zien?!’
‘Mevrouw weet u wel dat u te hard reed?’ ‘Ik zo huh?’ ‘Jaaa je reed over de 70 miles per uur en weet je hoe hard je mag?’ … 55 zei ik? ‘Neee 45!!’
‘Oow ja dan heb ik een andere bocht in gedachten, elke bocht heeft ook verschillende snelheden’. Ik ging er niet vanuit dat ie het geloofde maar ja in zo’n situatie dacht ik, ik moet maar een beetje de onnozel uithangen.
Die avond stond die dan in het hotel om mijn passen te controleren, maar gelukkig kwam ik er mee weg en de volgende keer zou ik er bij zijn.. achjha die volgende keer komt natuurlijk niet ;-) want voorlopig ben ik onderweg naar huis en zal ik de weg naar de baan van Placid niet weer zien!

Nou hopen op een goede vlucht zometeeeen!

Ciaaao

  • 27 Maart 2011 - 08:21

    Irma:

    hihihi, boefje!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Montréal

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2012

Sport een zegen voor lijf en leden?

07 Mei 2012

Omhoog klauteren en weer door gaan

20 December 2011

Vallen en Opstaan

26 Maart 2011

Politie op je hielen

16 Maart 2011

Lake Placid
Jannicke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 516
Totaal aantal bezoekers 93734

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: