Lake Placid - Reisverslag uit Lake Placid, Verenigde Staten van Jannicke - WaarBenJij.nu Lake Placid - Reisverslag uit Lake Placid, Verenigde Staten van Jannicke - WaarBenJij.nu

Lake Placid

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jannicke

16 Maart 2011 | Verenigde Staten, Lake Placid

Toch altijd wel weer spannend zo’n vlucht met het vliegtuig, dit keer richting Montreal om vervolgens vanaf daar met Esme en Chobot (Amerikaanse) verder te reizen naar Lake Placid. Hier zullen we 12 dagen gaan afdalen.

Een vliegtuigtripje is toch altijd wel weer interessant. Je komt namelijk altijd weer verschillende mensen tegen met verschillende nationaliteiten, verschillende kleding-smaken etc. Dit keer kreeg ik een raar idee toen ik naar het toilet. Het schijnt zo te zijn dat vroeger alle poep en plas zo naar beneden viel! Niet dat het erg is, want de lucht is zo koud dat het wel bevriest en uit elkaar brokkelt maat toch vind ik het best een raar idee. Eigenlijk is een vliegtuig best wel een raar ding, maar wel ontzettend handig. Het is natuurlijk ook, op de lift na, het veiligste vervoersmiddel dat we hebben. Zo erg is het dus niet om te vliegen, alleen de jetlag is wat minder!

Inmiddels zitten we weer heerlijk in het trainingscentrum van lake placid. Vandaag heb ik mogen afdalen, 2runs! Heerlijk om weer in dit wereldje te zijn, ook al zijn er momenteel maar weinig andere mensen op een paar Amerikanen na. Volgende week zullen er meer mensen bij komen uit verschillende landen.

Chobot, esme haar andere remster, is een Amerikaanse rugbyster die deze week voor het eerst in een bobslee gaat zitten. Ze is 2 keer zo breed en sterk als mij en ook heel wat kilootjes zwaarder, maar ze is heel relaxt en heeft zelfs wel wat schattigs!

Nu nog even een andere training en dan heel wat slaapuren inhalen!

Ciaaao

• 17 Maart 2011 - 09:15

Jan En Anja:

Fijn dat jullie weer veilig zijn aangekomen! Wij hopen dat je een fijne tijd zult hebben! Lekker genieten!!